Sie befinden sich hier

Inhalt

O nas

AVIP Artists - jesteśmy jedną z nielicznych firm na rynku polskim, która proponuje kompleksową obsługę małych i wielkich wydarzeń artystycznych, kampanii reklamowych i promocyjnych oraz organizację imprez - eventów specjalnych. Nasze długoletnie i wszechstronne doświadczenie w organizacji gwarantuje sprawność i szybkość działania. Organizacja koncertu, eventu czy festiwalu to przynajmniej kilka tygodni, a czasami wiele miesięcy przygotowań i pracy całego zespołu ludzi.
Założycielem i dyrektorem artystycznym AVIP Artists jest dr Wojciech Mrozek. Jego niezwykły talent artystyczny, miły i komunikatywny sposób bycia, kompetencja oraz 20-letnie doświadczenie impresaryjne pozwoliły nam na produkcję małych i wielkich wydarzeń artystycznych, międzynarodowych projektów i show muzycznych podziwianych na całym świecie. Dzięki temu posiadamy możliwość współpracy z międzynarodowym gronem artystów, impresariatów i korporacji. Nasze wieloletnie doświadczenie, oddanie, pozytywna energia, szybkość i profesjonalizm w działaniu pozwalają na produkcje małych i wielkich wydarzeń, koncertów, show produkcyjnych, organizację festiwali muzycznych oraz międzynarodowych tras koncertowych. AVIP Artists zgromadziła wokół siebie odpowiedzialnych  i zachwycających współpracowników. Wszystkie działania prowadzimy z wielkim oddaniem, rzetelnością, kompetencją, perfekcją i czujnością, co wzbudza zaufanie i szacunek naszych klientów i partnerów.

Proponujemy szerokie spektrum działań, a nasze możliwości realizacyjne obejmują:

  • impresariat artystyczny
    impresariat artystyczny dla linii pasażerskich
    obsługa festiwali
    consulting
    serwis dla artystów polskich i zagranicznych
    koncerty i imprezy eventowe
    działania multimedialne
    działania PR
    kreacje graficzne i poligrafia
    sesje fotograficzne
    działania fonograficzne
    sprzęt, obsługa techniczna i transport
    hostessy/hości
    programy edukacyjne

 

7 kroków do celu:

1. Zainteresowany współpracą klient wypełnia i przesyła nam formularz zgłoszeniowy (briefowy) zamieszczony na naszej stronie.
2. Nasz zespół rozpoznaje potrzeby klienta (debriefing), zadaje mu dodatkowe pytania, uściśla wymagania.
3. Tworzymy wstępną koncepcję wydarzenia – główną ideę i scenariusz; opisujemy pomysły i pokazujemy klientowi przykładowe zdjęcia ich realizacji; przedstawiamy sposób i technikę działania (system zbierania danych o uczestnikach, systemy prezentacji, nagłośnienie, oświetlenie itp.); proponujemy  catering ze wstępnymi wersjami menu.
4. Przygotowujemy początkową kalkulację, obejmującą wszystkie elementy wstępnej koncepcji: obsługę eventu, ubezpieczenie, ochronę, dokumentację, po czym odwiedzamy klienta i pokazujemy mu gotową prezentację na temat eventu.
5. Czekamy na ewentualne zmiany i dodatkowe życzenia klienta i po akceptacji przystępujemy do przygotowania całej koncepcji wydarzenia.
6. Zaczynamy pracować nad projektem: zamawiamy artystów i całe spektrum atrakcji, miejsce imprezy,  nabywamy niezbędny towar i produkty, przygotowujemy elementy dekoracji.
7. Nadchodzi czas realizacji, klient bawi się wyśmienicie, a my czuwamy, filmujemy, dokumentujemy, robimy zdjęcia z wydarzenia i archiwizujemy.

MENU GÓRNE

Kontextspalte

Pobierz